keskiviikko 26. helmikuuta 2014

LOMAAAAAAAAAAAAAAAA !!!



Työaikaa jäljellä sellaiset  5h 34min ja 32sek. :))

Sitten pääseen loman viettoon, no mini-loma on paljon parempi kuin ei lomaa ollenkaan... Repikää siitä... ;)
Elikkä siis lomaa olisi sunnuntaihin asti ja maanantaina sitten paluu takaisin arkeen ja työhön.

Olen lähdössä mökkeilemään ja tätä onkin odotettu... loistavaa ruokaa, rentoutumista luonnon äärellä, saunomista, avantouintia sekä mä pääsen taas pilkille (2. kerta tänä vuonna)... :) Pörhökalastajia lainaten pimplaamaan... ;) No se siitä noi kaverit on kyllä niiiiiin... noh jaa... sekoja?? ;)

Mä voin laittaa sitten teille tänne blogiin kuvia mun suurista ahvenista.. viime vuonna ahvenia sain ehkä 21, mutta 20 niistä oli alle 10-12cm pitkiä, joten oli aikas laihat keitot.. Hope nyt nappaa vähän paremmin.. :) Toisaalta kyllä se "ongelma" taitaa olla pillkijässä eikä kaloissa tai harvemmin niitä kaloja syytetään vaan sitä kalastajaa, joka ei saa kaloja iskemään tai ole edes oikeassa paikassa oikeaan aikaan.. (mä nukun silloin kun kalat syö ja mä pilkin kun kalat lepäilee, noh eikö se olekin juuri lomaa... :))

Loman ohjelmassa on myös koulutehtävien aherrusta, koska jos joskus aikoo saada ne loppumaan on lomistakin hieman uhrauduttava... Noh mä lupaan, että mun "Justiina" pitää mut kyllä erossa tietokoneesta jos liiaksi innostun, on se niin tomera emäntä... ;)

Oikein kivaa loppuviikkoa teille kaikille ja tää palaa sitten lomalta talviauringon ruskettamana ja hyvissä voimissa takaisin kotiin... aijai... LOM LOM LOMAAAAAAAAA !!!!

<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti